עבור אל:   
טוען...
עמוד הבית קרא עכשיו על המחבר
אגדות גירושין של עשירים: בלי קווים אדומים
אגדות גירושים של עשירים
אגדות גירושים של עשירים -86- סוף גירושים בתכנון מרשים  |  פתי מאמין לכל דבר
 

סימניות


 

פתי מאמין לכל דבר

מוטי אזר את כל כוחותיו הנפשיים והרים טלפון למירי. הוא גולל בפניה את הסיפור ולא חסך בהשמצות נגד פולה. הוא סיפר לה איך היא ניצלה אותו. איך היא דחקה אותו לפינה ושיקרה. מוטי לא בחל באמצעים ואף הזיל דמעה או שתיים ומשך באפו כשהוא מתנצל על טיפשותו. ברוב אנושיותה הסכימה מירי למכור חברת בת אחת כדי לספק את הסכום הנדרש, אולם בתמורה חייב מוטי לחתום על גט ועל כך שהוא מוותר על חלקו ברכוש המשותף.

"אני מסכים להכול, רק תחזירי אותי לארץ," הוא ילל לה בטלפון.
מירי השתכנעה ומכרה את המפעל המקורי למצעים תוך יממה, ושלחה את הכסף לפולה. פולה מיהרה אל מרכוס והלה החל לפעול ביתר זריזות למען שחרורו של מוטי.
    התוצאות לא איחרו לבוא וההישג הראשון היה מעצר בית. הוא שוחרר בערבות לא קטנה ומוטי חיכה למשפטו בתנאים נוחים אולם עמד נגדו צו עיכוב יציאה מארגנטינה.
מכיוון שלא היה ידוע מתי יתחיל המשפט הציעה פולה ללוות את הילדים ארצה.
"אין צורך שהם יישארו כאן, גם ככה ברגע שהמשפט יסתיים אנו חוזרים, נכון?" היה משהו בדבריה ולכן מוטי הסכים. העניין שהוא עצמו נשאר תקוע בלי שפה, בלי פולה, בלי שמונים דונם, נתון לחסדיו של מרכוס ושל החוק בארגנטינה, שהוקשח מאוד מאז הפיגוע בשגרירות ישראל.

    כמה שעות לפני הטיסה חזרה לישראל נפגשה פולה עם עורך דין סנטפינלי: "הנה עוד עשרים אלף דולר, תדאג שמוטי יישב קצת בכלא, אולי כך הוא ילמד לא להשפיל אותי בפעם הבאה." מרכוס היה תמיד נחמד ללקוחותיו ובעבור חופן דולרים היה אפילו מוכן להשאיל גם את אמא שלו ללילה. וכך עשה מרכוס הכול כדי להכניס את מוטי לכלא לכמה חודשים. "מתנה ממני למירי," היא אמרה למרכוס. וטסה.

הפרק הבא | הסיפור הבא
חזרה לראש העמוד