עבור אל:   
טוען...
עמוד הבית קרא עכשיו על המחבר
אגדות גירושין של עשירים: בלי קווים אדומים
אגדות גירושים של עשירים
אגדות גירושים של עשירים -30- גירושים בכיוון החץ  |  תביעת גירושים עם ביטוח
 

סימניות


 
גירושים בכיוון החץ

תביעת גירושים עם ביטוח

הדיון בבית המשפט בתל-אביב היה סוער. ריבי ורוני עמדו זועמים אחד מול השני בזמן שהשופט הציע פשרה:

"הבנתי את המחלוקות, קראתי את תביעת הגירושים ואת כתב ההגנה, שמעתי את כל העדויות, ואת עדות הבן – תלכו על הפשרה שאני מציע: שווי חברת הביטוח שבבעלותכם עומד היום על שישה מיליון דולרים. לכן, במקום לפרק את הבעלות או למכור את החברה, ריבי תקבל מזונות בסך של שלוש מאות אלף דולר לשנה כמזונות אישה, ועוד מאתיים אלף עבור מזונות הבן. הבתים והרכבים יחולקו שווה בשווה. ריבי תקבל את הבית והחווה בסביון, ואילו רוני את הווילה בקיסריה. רוני יישאר הבעלים והמנכ"ל של "רוזן חברה לביטוח" ושאר החברות הבנות אשר בבעלותה."
"כבוד השופט," התערבה ריבי ונעצה עיני נץ דבשיות בעיניו של השופט, "ומה יהיה לגבי המשרה שלי..." היא רצתה להמשיך אך עורך דינה ויקטור האג הפסיק אותה. "כבודו, מה שמרשתי מנסה להבין זה..." השופט הרים את ידו: "ריבי תפוטר לאלתר מהחברה, בזה אין לי ספק. הכול התחיל שם."
"אני מציע שהצדדים ישקלו את הפשרה הזאת בכובד ראש, המייצגים יעבירו לי הסכמה ואני אפסוק לפי סעיף 79 א'. אם יש צד שמוכן לכתוב את הפשרה עבורי ולהעביר לי אותה לחתימה אני מוכן להתחייב לזרז את התהליך. אם לא תהיה הסכמה על פשרה יש לכם 30 ימים להעביר אליי את הסיכומים." סיים השופט את דבריו ויצא ללשכתו.
הצדדים נשארו באולם, ריבי ורוני ירו חצי ארס אחד כנגד השני. "את מפוטרת!" שאג רוני על ריבי, ועזב את האולם בזעם. אלון, בנם היחיד, ישב על הספסל רתום לאוזניות הMP3  שלו ובהה בחלל האולם.
 
לקראת הפשרה הממשמשת ובאה החליטה ריבי לפרוש לגמלאות מוקדמות וחגגה את ניצחונה בבלוי סוער עם מאהבה הצעיר בניס שבצרפת.
רוני המשיך בעסקי הביטוח ושכר לו חשבת חדשה לחברה, יולנדה מקסידוף, אישה בעלת חזות מרהיבה ולשון חלקלקה, אשפית בפיננסים עם דמיון מורחב בניהול כספים ויצירתיות אקטיבית בעבודה מול רשויות המס.
רוני ויולנדה ניהלו רומן ארוך ומתמשך, שהתנגן ברקע הליכי הגירושים שלו מריבי.

אלון, שמלאו לו ארבע-עשרה לפני כחודשיים, התכנס בתוך עצמו. הוא כעס על הוריו שהיו שקועים כבר שנתיים בניהול מאבק גירושים, במלחמה מתישה על הממון ולא הקדישו לו תשומת לב. נראה היה שתשומת לבם הייתה חשובה לו יותר מאוכל, ותעיד על כך חזותו השדופה.

חזרה לראש העמוד